Valstybėje paskelbus ekstremalią situaciją bei karantiną, UAB „Ukmergės šiluma“, siekiant pagelbėti vartotojams patiriantiems finansinius sunkumus, informuoja, kad ekstremalios situacijos bei karantino metu:
- nebus skaičiuojami delspinigiai už pradelstas mokėti sumas,
- nebus siunčiami priminimai ir įspėjimai apie skolų grąžinimą,
- laikinai sustabdomi ikiteisminių skolų išieškojimo veiksmai bei vykdomųjų dokumentų perdavimas antstoliams.
Vartotojams, kurie dėl karantino įvedimo neteks darbo, kuriems gerokai sumažės pajamos dėl priverstinių nemokamų atostogų, prastovų, kurie negalės užsiimti individualia veikla ir dėl to negaus pajamų, įmonė suteiks galimybę už šildymo ir karšto vandens tiekimo paslaugas atsiskaityti per ilgesnį laikotarpį nei įprastai.
UAB „Ukmergės šiluma“ klientai, susidūrę su minėtais finansiniais sunkumais dėl paskelbto koronaviruso karantino, turi pateikti laisvos formos prašymą dėl mokėjimų atidėjimo ir pridėti dokumentus, kurie pagrįstų jo prašymą. Prašyme privaloma nurodyti vartotojo adresą ir telefoną. Visus dokumentus galite siųsti paštu UAB „Ukmergės šiluma“, Šviesos g. 17, LT20177, Ukmergė, el.paštu
administratore@ukmergessiluma.lt arba įmesti į pašto dėžutę, kuri yra prie pagrindinių įmonės durų. Dėl platesnės informacijos kreipkitės į bendrovę telefonu 8-340-65212 arba el.paštu
l.kuzmiene@ukmergessiluma.lt. Su kiekvienu vartotoju bus susisiekta ir problema sprendžiama individualiai.
Pagalbos suteikimo, finansinius sunkumus patiriantiems vartotojams, nuoroda